Praca

Jako Fundacja Pol prowadzimy agencję komunikacyjną. Ze względu na szybki rozwój poszukujemy osób do pracy                na stanowisku Specjalista/Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych! 🌟

Fundacja Pol – to młoda organizacja tworzona przez osoby o dużym doświadczeniu, której misją jest wspieranie i łączenie organizacji pozarządowych, biznesu, polityków, instytucji publicznych z osobami migrującymi do Polski. Chcemy, aby głos wszystkich był słyszany, by realizować naszą misję – tworzenie rzetelnej i zrównoważonej polityki migracyjnej w Polsce i UE.

💻 Co będzie należało do Twoich obowiązków?

– Tworzenie krótkich rolek i prostych grafik w Canva;

– Tworzenie contentu i analiza danych statystycznych w różnych mediach społecznościowych;

– Tworzenie planu publikacji i prowadzenie projektów komunikacyjnych;

– Wsparcie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i współpraca z klientami o bardzo (bardzo! 🙂 różnorodnych profilach;

– Budowanie relacji z klientami agencji;

– Zaangażowanie: od 8 do 36 godzin w tygodniu (w zależności od zakresu pracy) z dużą elastycznością w zakresie pór dnia pracy i Twojej dyspozycyjności;

 usisz biegle i w miarę bezbłędnie posługiwać się językiem polskim; mile widziana znajomość angielskiego lub ukraińskiego;

– musisz biegle i w miarę bezbłędnie posługiwać się językiem polskim; mile widziana znajomość angielskiego lub ukraińskiego;

 

✍️ Co oferujemy?

– 2-miesięczny okres próbny – z możliwością przedłużenia umowy na stałe;

– Wynagrodzenie: od 1400 do 6000 zł miesięcznie (w zależności od umiejętności i liczby godzin);

– umowę zlecenie lub B2B;

– pracę w formie hybrydowej lub całkowicie online (mile widziana obecność w Krakowie raz na kwartał) w różnorodnym zespole angażującym się w najciekawsze projekty społeczne w Polsce;

📧 Jak możesz się zgłosić?

Na nasz email hello@fundacjapol.pl wyślij: 

  • Swoje CV (dodaj informacje i linki do prowadzonej przez Ciebie działalności, napisanych artykułów, nagranych filmów czy prowadzonych aktualnie lub w przeszłości kont)
  • Zadanie: stwórz dwie przykładowe treści w formie tekstu do stories na Instagramie lub scenariusza rolki (do 60 sekund). Treści muszą dotyczyć wybranych przez ciebie newsów ze świata, które uważasz za najbardziej ciekawe w ostatnich dniach;
  • w treści maila zaznacz swoje oczekiwania finansowe oraz dyspozycyjność czasową (ile godzin i ile dni w tygodniu możesz pracować; np. dyspozycyjność – średnio 3 godziny przez 4 dni w tygodniu)

🗓️ Deadline: 24 września 2024 – rozmowy z wybranymi osobami będa przeprowadzane na bieżąco; początek pracy – od zaraz lub od 1 października.