Jako Fundacja Pol prowadzimy agencję komunikacyjną. Ze względu na szybki rozwój poszukujemy osób do pracy na stanowisku Specjalista/Specjalistka ds. Mediów Społecznościowych! 🌟
Fundacja Pol – to młoda organizacja tworzona przez osoby o dużym doświadczeniu, której misją jest wspieranie i łączenie organizacji pozarządowych, biznesu, polityków, instytucji publicznych z osobami migrującymi do Polski. Chcemy, aby głos wszystkich był słyszany, by realizować naszą misję – tworzenie rzetelnej i zrównoważonej polityki migracyjnej w Polsce i UE.
💻 Co będzie należało do Twoich obowiązków?
– Tworzenie krótkich rolek i prostych grafik w Canva;
– Tworzenie contentu i analiza danych statystycznych w różnych mediach społecznościowych;
– Tworzenie planu publikacji i prowadzenie projektów komunikacyjnych;
– Wsparcie w tworzeniu strategii komunikacyjnych i współpraca z klientami o bardzo (bardzo! 🙂 różnorodnych profilach;
– Budowanie relacji z klientami agencji;
– Zaangażowanie: od 8 do 36 godzin w tygodniu (w zależności od zakresu pracy) z dużą elastycznością w zakresie pór dnia pracy i Twojej dyspozycyjności;
usisz biegle i w miarę bezbłędnie posługiwać się językiem polskim; mile widziana znajomość angielskiego lub ukraińskiego;
– musisz biegle i w miarę bezbłędnie posługiwać się językiem polskim; mile widziana znajomość angielskiego lub ukraińskiego;
✍️ Co oferujemy?
– 2-miesięczny okres próbny – z możliwością przedłużenia umowy na stałe;
– Wynagrodzenie: od 1400 do 6000 zł miesięcznie (w zależności od umiejętności i liczby godzin);
– umowę zlecenie lub B2B;
– pracę w formie hybrydowej lub całkowicie online (mile widziana obecność w Krakowie raz na kwartał) w różnorodnym zespole angażującym się w najciekawsze projekty społeczne w Polsce;
📧 Jak możesz się zgłosić?
Na nasz email hello@fundacjapol.pl wyślij:
- Swoje CV (dodaj informacje i linki do prowadzonej przez Ciebie działalności, napisanych artykułów, nagranych filmów czy prowadzonych aktualnie lub w przeszłości kont)
- Zadanie: stwórz dwie przykładowe treści w formie tekstu do stories na Instagramie lub scenariusza rolki (do 60 sekund). Treści muszą dotyczyć wybranych przez ciebie newsów ze świata, które uważasz za najbardziej ciekawe w ostatnich dniach;
- w treści maila zaznacz swoje oczekiwania finansowe oraz dyspozycyjność czasową (ile godzin i ile dni w tygodniu możesz pracować; np. dyspozycyjność – średnio 3 godziny przez 4 dni w tygodniu)
🗓️ Deadline: 24 września 2024 – rozmowy z wybranymi osobami będa przeprowadzane na bieżąco; początek pracy – od zaraz lub od 1 października.