Program Social Start ma na celu zwiększenie reprezentacji i samo-reprezentacji osób ze społeczności uchodźczej. W ramach programu Fundacja Pol zatrudni na specjalny program szkoleniowy z mediów i social mediów 10 osób z tej społeczności. Osoby uczestniczące będą zdobywać umiejętności w zakresie komunikacji, dziennikarstwa oraz skutecznego korzystania z mediów społecznościowych, aby w okresie od 3 do 6 miesięcy pozyskać niezbędną wiedzę i praktykę do prowadzenia kont w social mediach i mieć podstawowe doświadczenie w pracy z polskim klientem. Wierzymy, że część z nich będzie w stanie dzięki temu aktywnie uczestniczyć w debacie publicznej oraz budować autentyczną obecność w mediach i na platformach mediów społecznościowych takich jak Instagram, TikTok lub Youtube.
Szukamy osób do pracy w ramach programu szkoleniowego!
Fundacja Pol uruchomiła program szkoleniowy “Social Start” dla osób uchodźczych. Jeśli chcesz poznać podstawy komunikacji w mediach i social mediach, serdecznie zapraszamy cię do wzięcia udziału w naszym programie. W okresie od 3 do 6 miesięcy będziesz mieć doskonałą okazję, by zdobyć pierwsze praktyczne doświadczenia w social mediach i rozwijać swoje umiejętności w dynamicznie rozwijającej się agencji komunikacyjnej.
🤝 O nas
Fundacja Pol to młoda, prężnie działająca organizacja, tworzona przez osoby z dużym doświadczeniem. Naszą misją jest wspieranie i budowanie mostów pomiędzy organizacjami pozarządowymi, biznesem, politykami, instytucjami publicznymi a osobami migrującymi do Polski. Chcemy, aby każdy głos był słyszany, by wspólnie realizować naszą misję – tworzenie rzetelnej i zrównoważonej polityki migracyjnej w Polsce oraz Unii Europejskiej.
💻 Czym będziesz się zajmować?
- Tworzenie krótkich filmików w CapCucie i prostych grafik w Canva;
- Tworzenie treści oraz analiza danych statystycznych w mediach społecznościowych;
- Planowanie publikacji i prowadzenie projektów komunikacyjnych;
- Wsparcie w tworzeniu strategii komunikacyjnych oraz współpraca z klientami o bardzo różnorodnych profilach;
- Budowanie relacji z klientami agencji.
📅 Co oferujemy i czego wymagamy?
- Długość trwania: 3-6 miesięcy (pierwszy miesiąc to okres próbny).
- Zaangażowanie: od 5 do 20 godzin tygodniowo, z elastycznością w wyborze godzin pracy.
- Wynagrodzenie: 35 zł brutto za godzinę.
- Warunek wyłączny: Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie minimum B2.
Program skierowany jest do osób z doświadczeniem przymusowej migracji.
🎓 Dodatkowe korzyści:
- Program mentoringowy oraz dodatkowe szkolenia (średnio 2-3 godziny w skali tygodni, niepłatne). Udział w minimum dwóch całodziennych zjazdach lub szkoleniach online jest obowiązkowy.
- Możliwość zdobycia certyfikatu po zakończeniu programu.
- Szansa na dalsze zatrudnienie w agencji lub rekomendacja do sprawdzonych pracodawców realizujących politykę włączania osób reprezentujących mniejszości.
💡 Jak wygląda nasza praca?
Pracujemy hybrydowo lub całkowicie zdalnie, z możliwością okazjonalnych spotkań w Krakowie (raz na kwartał). Nasz zespół angażuje się w projekty o wysokiej wartości społecznej, budując mosty między różnymi sektorami i wspierając różnorodność.
📧 Jak aplikować?
Wyślij swoje zgłoszenie na adres hello@fundacjapol.pl i dołącz:
- CV. Możesz załączyć linki do własnych lub prowadzonych przez Ciebie kont, artykułów, filmów lub innych projektów medialnych.
- Zadanie rekrutacyjne — stwórz dwie przykładowe treści w formie tekstu do stories na Instagramie lub scenariusza rolki (maks. 60 sekund), dotyczących ciekawych newsów ze świata z ostatnich dni.
- W mailu podaj swoją dyspozycyjność czasową (np. „dostępny/a średnio 3 godziny dziennie, przez 4 dni w tygodniu”).
🗓️ Deadline na zgłoszenia: 31 października 2024 – rozmowy z wybranymi osobami będą przeprowadzane na bieżąco. Początek pracy – od zaraz lub od 1 grudnia (w zależności od Twojej dyspozycyjności czasowej). Jeśli to ogłoszenie dotarło do Ciebie po terminie – napisz do nas. Kolejne miejsca w ramach programu będziemy otwierać na bieżąco, gdy będą się one zwalniać.
Program jest finansowany w ramach grantu CEBRICS. Grant został przyznany przez German Marshall Fund of the United States i USAID. Opinie wyrażone w tej publikacji niekoniecznie odzwierciedlają poglądy German Marshall Fund of the United States lub jego partnerów.